Nespoutaný Tarantino

Nesnesu pohled na krev. Při odběrech se musím dívat jinam a jednou jsem dokonce i omdlela. Při záběrech na feťáky s jehlou v předloktí si zakrývám oči. A co teprve když na kameru stříká krev a trhá se lidské maso?!

Django

Tarantino, jak známo, se v nechutných krvavých scénách vyžívá. Zvukařskou šavli s bublající krví v otevřené ráně vytahuje na maximum a interiéry, ve kterých se střílelo, jsou v následném záběru zachlístané rudě od podlahy až ke stropu. A to nepřeháním.

Jamie FoxxU každého jiného filmu od každého jiného tvůrce by mi to vadilo a asi bych odešla z kina rovnou na záchod zvracet. Ne tak u Quentina a konkrétně u jeho nového filmu Nespoutaný Django. Předem jsem s tím počítala a některé brutální scény mě dokonce rozesmály. Jakto? Prostě proto, že je to tak přehnané, až je z toho krváku absurdní vtip. Není to horor, který si hraje na reálné záběry. Je to nadsázka. Což snesu.

A taky mě pan Tarantino vždycky potěší výběrem herců, dotaženými kostýmy a rekvizitami, schopností vtáhnout mě do děje, vtípkama a blbůstkama, krásnou scenérií a v neposlední řadě inteligentními dialogy. Celá postava doktora Schultze se zrodila pro fajnšmekry. Geniální herec (Christoph Waltz), výbornej charakter a co slovo, to perla.

Hlavní hrdina – Django  – je jasnej klaďas, toho musí milovat každej. A po závěrečný scéně se mi chtělo radostí vyjeknout.

Jo a taky pozor na Leonarda DiCapria! Ten nám zraje jako víno. Můj oblíbenec to dlouhý roky nebyl, ale s přibývajícími léty je to čím dál koukatelnější chlap.

Běžte na film Nespoutaný Django. Budete se zaručeně bavit. A na oficálních stránkách filmu taky.

~ od BáraKlára on Leden 17, 2013.

Jedna odpověď to “Nespoutaný Tarantino”

  1. Tak jsem se konečně dozvěděla jaký byl film:-)
    mk

Zanechat Odpověď

 
