prokrastinace v praxi

Sedím přikovaná k židli. Zírám do

monitoru, překlikávám mezi okny, obnovuji prohlížeč.

Mám strašnej hlad. Kručení břicha se snažím přehlušit muzikou.

Začíná se mi chtít na záchod.

Rytmicky si klepu pravou nohou a koušu si nehty. Hladina stresu znatelně stoupá s každým pohledem na hodinky. Už za chvíli mám odevzdat hotovou práci a ještě jsem se do toho nepustila.

Chci taky uvařit večeři, ale nevím jakou. Mezitím budu určitě muset dojít na nákup. S každou myšlenkou na jídlo hlad sílí. A hlava šílí.

Tak zvedni zadek a jdi už s něčím začít! Řvu na sebe zatím jenom v duchu. Heleme se, píše kamarádka. Lapím se do smyčky konverzace na síti. Nacvakám odpověď, pár vteřin až minut zírám do prázdna, skroluju, čekám na její reakci. Uběhne další hodina a půl. Sakra! Motá se mi hlava. Mám žízeň. Odhodlám se k činu. Otevírám nový dokument a pouštím se do popisu toho, jak nejsem schopná se pustit do práce. A to ta práce ke všemu spočívá v psaní!

~ od BáraKlára on Leden 21, 2014.

Jedna odpověď to “prokrastinace v praxi”

  1. To chce cvičení:-)

Zanechat Odpověď

 
