psí pomýlení

pejsekJdu pozdním odpolednem domů. Proti mně se blíží postava postarší ženy s pejskem. Pejsek se najednou rozeběhne a pospíchá mým směrem. Přiletí až úplně ke mně, vyskočí mi na nohu, radostně vrtí ocáskem. Mezitím se jeho panička přiblíží na doslech. „Pocem, co děláš? To není ona! Nech toho! Nezlobte se, jdeme naproti dceři a on si vás s ní spletl. Nechápu to.“ Rozpačitě se usmívám střídavě na paní a pejska. Jsme zmateni všichni podobně rovným dílem. „Nic se neděje, je roztomilej.“

Jdu brzkým ránem do práce. Proti mně se blíží postava mladé ženy s pejskem. Pejsek se najednou rozeběhne a pospíchá mým směrem. Přiletí až skoro ke mně, pár kroků před mýma nohama se zarazí, čmuchá a radostně vrtí ocáskem. Mezitím se jeho panička přiblíží až na doslech. „Ty jsi blbounká, viď? To přece není ona! Pojď, jdeme. Nezlobte se, s někým si vás spletla.“ Rozpačitě se usmívám, v břiše mě šimrá a v hlavě hučí déjà vu. „Nic se neděje, je roztomilá.“

~ od BáraKlára on Březen 16, 2015.

Zanechat Odpověď

 
